Alla inlägg under juli 2007

Av Tilda Schönbeck - 30 juli 2007 15:52

Jaha.. Nu är vi hemma från Vimmerby. Detgick ju inte så bra där nere. Jag är nästan bombsäker på att det är någonting som är fel på Orkan. Jag trar att det är något i halsen eller så, som är kvar efter att vi gick omkull på VRF.


Vi får väl se..  Nu ska han iallafall få vila i en vecka, för vi ska till Värmland till några kompisar.  När vi kommer hem ska han bli gemom känd och fixad av en hästmassör/kilopraktor.

Av Tilda Schönbeck - 27 juli 2007 13:13

Jaha.. Nu bär det snart iväg då. Vimmerby here I come!

Om ca en halvtimme ska jag upp till stallet och fixa iordning Orkan. Han kommer säkert vara jätteskitig, så jag måste nog bada honom. Inte så kul när det är lite småkallt ute..


Helen och Unni kommer och hämtar upp oss klockan 5. Vi ska samåka dit, dom tar Orkan i sin transport och vi tar husvagnen. 


Nee.. Jag ska nog ta och fortsätta packa nu.



 

Av Tilda Schönbeck - 25 juli 2007 21:18

Orkan var jätte duktig på träningen. Jag trode att han skulle stå emot lite på hindrena, eftersom vi gick omkull sist när vi tävlade. Men inte! Han var superduperduktig.


Ock snart bär det iväg till Vimmerby. Det ska bli jätte kul! På Fredag åker vi.  

 

Av Tilda Schönbeck - 25 juli 2007 15:41

Hej alla!

Nu har jag fått en blogg som jag ska försöka skriva i så mkt som möjligt. Jag ska försöka fixa en blogg till er andra också, om ni vill förståss.


Nej, nu måste jag dra till stallet. Jag ska iväg och hoppträna på skogslotten ikväll.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards