Alla inlägg under maj 2009

Av Tilda Schönbeck - 24 maj 2009 19:06

Nu har jag vart dålig på att skriva igen! Fyfy på mej!


Igår gick i alla fall finalen i Sveland cup på Norrköping Horse and Pony Show. Lilly va jätte fin i uppvärmningsklassen och gick nolla. Innan finalklassen på framridningen fick hon spelet när ponnysarna hade prisutdelning och musiken strömmade ut ur högtalarna på hög volym. Hon ville också vara med o springa ärevarv! Hon kunde inte skritta ett enda steg, hon bara skuttade runt. Och folket runt omkring tyckte nog att hon var lite läskig. Hon blev helt dyngsvett och jag antar att hon vart lite trött också innerst inne, men det ville hon inte visa. Sen när det var dags att gå in på banan va hon nästan lika studsig, men hon var kanoooonfin på hinder! Hon bara flög över som en gud! Men tyvärr petade hon det allra sista hindret, som var b-hindret i en kombination. Det vart lite trångt för henne så hon hann inte rikrigt upp med bak. Men jag är nöjd ändå för hon va så fin! Men det skulle ju inte vart fel att ta hem dom där 3000 kronorna! XP


Nästa helg är det hoppning på gräsbanan på Nfk som gäller.


PussoHej leverpastej! <3


ps. JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA HÄST!!

110 cm på Skogslotten. Hon har ju inget problem med höjderna i alla fall!


 

Min fiiiina flicka! <3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards