Alla inlägg under april 2009

Av Tilda Schönbeck - 13 april 2009 17:21

Lilly är verkligen bästa hästen!! :D

Idag va vi på Tollstad HSK o tävlade. I första klassen va hon jättefin o vi kom trea och i andra klassen som var en 110 vann vi! HELT OTROLIGT!! Det va debuten i 110 och andra tävlingen! Hon är så himla fin!! <3<3

O jag är KÄÄÄR! XD

Andra klassen va första kvalet i Sveland Cup så nu ligger jag ju ganska bra till. O så fick jag ett täcke till! (X Ett jättefint Bucas-täcke som det stod Sveland på. Två täcken på två tävlingsdagar är bra! ;D (Y)


Jag är GLAAAD o har den FIIINASTE hästen! :D <3


PussoHej Leverpastej! <3


Av Tilda Schönbeck - 10 april 2009 15:48

Fy fan vilken häst!! :D


Idag debuterade jag o Lilly på Kinda Rk. Och det gick ju ÖVER förväntan!! Jag tänkte att jag skulle ta det lugnt o bara sattsa på en felfri runda. Men hon va så himla fin, så i omhoppningen så sattsade jag lite. Jag tog lite snävare svängar o så, men red ganska lugnt ändå. Och det räckte till en seger! XD

Hon va så himla duktig o fin! O skötte sig gjorde hon också, hela tiden! Gick in i transporten utan problem, stod där lugnt o fint och hon va så fin när jag red henne!


Hon är en UNDERBAR liten häst!! <3<3


I andra klassen va hon ganska trött, så hon fick ett nedslag. Men hon va superfin iallafall. Och den ritten räckte till en tredjeplats med laget. För det va så många som vägrade, o min tid va ganska bra. (: 

Så att åka hem med två rosetter första tävlingen är jag HEELTKLART nöjd med! (X


BÄSTA HÄSTEN heter QUITE LIGHT!

BÄSTA PONNYN heter ORKAN!


Puss på bääästa hästen! <3<3



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards