Direktlänk till inlägg 6 augusti 2009

Hoppträning

Av Tilda Schönbeck - 6 augusti 2009 23:35

Har vart på hoppträning med älskade Lillan idag. Hon var kanonfin! ..Som alltid! (X


På lördag ska vi tävla på Skärlunda och det blir första tävlingen efter sommarvilan. Då ska vi hoppa två stycken 110 cm. Vi börjar och värmer upp lite lugnt på den här terminen.

Imorn blir det att bada häst o fixa grejer. Lilly är så skitig nu! Man kan ju undra om hon är grön-skäck eller nått.. Grön- och grå-brun-skäck kanske.. XP Men hon är fiiin!


Det enda jobbiga med henne just nu är att hon håller på så mycket i transporten.. "/ Sparkar och har sig.. Idag sparkade hon även ner gummimattan som pappa har satt upp för att skydda häst och dörr från sparkar..  Jaja..


PussoGodnatt gott folk! <3


Kolla gärna in min nya blogg också! - www.tildasofia.webblogg.se  - Den handlar om mitt liv utöver hästarna.


Här kommer en bild på världens finaste! <3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda Schönbeck - 27 augusti 2009 22:13

Gud vad illa det är med 2 bloggar!Nu sitter jag äntligen här hemma igen. Är typ halvdöd efter ca 1,5 timmars sömn i natt.Men tältningen med klassen och NUT var skitkul! NUTarna var riktigt trevliga figurer.Dagen igår började ju som sagt med skolfoto ...

Av Tilda Schönbeck - 25 augusti 2009 23:08

Fail...   Nu har jag vart dålig på att skriva igen! Jag lägger ner mest tid på den andra bloggen nu. Men ska försöka skriva lite oftare här också.   I varje fall så var jag och Lillan på Nykyrka i helgen och hoppade 110 och 120. I första klassen var ...

Av Tilda Schönbeck - 8 augusti 2009 19:44

Var på Skärlunda RK idag med Lilly.   I första klassen, 110 cm, var hon kanonfin! Hon var klockren på allt och alla svängarna gick toppen! ..nästan. Efter första hindret i omhoppningen glömde jag bort vägen.. KLANTIGT!! Och kom på vart hindret stod l...

Av Tilda Schönbeck - 28 juli 2009 14:32

Uschusch..   Idag har jag jobbat på Evertsholm. Det var förjävligt idag. Det spöregnade hela förmiddagen och alla kläder vart precis genomsura! Regnkläder nu förtiden håller inte tätt. Det var annat när man var liten och hade färgglada galonisar med ...

Av Tilda Schönbeck - 27 juli 2009 22:56

Skrubbat och spolat stallet idag.   Idag har jag, Ellen, mormor och morfar spolat stallet. Det blev finfint! Imorn ska jag jobba igen, men på Evertsholm denna gång. Uschusch!! Jag vill ju bara sova nu!!   Nu på kvällen har pappa, jag och Ellen vart ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards