Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Tilda Schönbeck - 8 augusti 2009 19:44

Var på Skärlunda RK idag med Lilly.


I första klassen, 110 cm, var hon kanonfin! Hon var klockren på allt och alla svängarna gick toppen! ..nästan.

Efter första hindret i omhoppningen glömde jag bort vägen.. KLANTIGT!! Och kom på vart hindret stod lite för sent.. Hon fick hoppa av för lågnt ifrån hindret och nådde inte riktigt över. Så hon nuddade bakbommen på oxern och den trillade ner.. Annars hade jag vunnit med 4 sekunder! FATTA 4 SEKUNDER!!!! :O Vi var snabba som små illrar med andra ord! XD

 Jag slutade precis utanför placering..


I nästa klass som också var en 1,10 var hon också KANOOOONFIN!! Klockren på ALLT!! Så vi fick våran revansch i denna klass och vann.

Hon är så underbar denna lilla häst! Hon har sån kapacitet! Jag älskar denna lilla pålle!! <3<3


Det är tur att hon är så duktig för annars skulle nog ingen orka med henne. För att hon är fruktansvärt styrig att hålla på med! :P


Men allt gick inte som på rosor för alla idag...

Det var en häst som i landningen efter första hindret bröt benet! Det var hemskt! Det bara small till!

Sånt händer bara inte! :O Kraken fick stå och vänta i 2 timmar på att ambulansen skulle komma. Som tur var va han iproppad massor med smärtstillande. Fy fan!!! Man är i alla fall glad att sånt inte händer så ofta! Och att det inte var en själv som var med om det!


Nu ska jag äta och sedan pysa till Martina!


PussoHej Leverpastej! <3<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards